Saku VS Tallinn – Miks valisite Tallinna asemel töökoha Sakku?

6petajad_2012Sakutajal tekkis huvi selle vastu, mis sunnib õpetajaid linnast siia Sakku tööle käima. Kuskilt mujalt ei saa paremat vastust, kui õpetajate endite käest.

Ühiskonnaõpetuse ja ajalooõpetaja Kristiina Noormets:

“Lähte toetus.”

Keemiaõpetaja Anna Kikkas:

“Kuna elan Tallinnas Nõmme linnaosas, siis sõit kodunt Sakku on ajaliselt lühem, kui sõit Tallinna kesklinna. Pole ummikuid ega palju valgusfoore. Saku on rahulik, kena väike koht, kus puudub linnakära. Kaalusin vahepeal isegi võimalust kolida elama Sakku.”

Eesti keele ja kirjanduse õpetaja Merli Paasik:

“Kui kevadel töökuulutusi vaatasin, oli Saku gümnaasium üks väheseid, kus oli konkurss eesti keele ja kirjanduse õpetaja kohale. Saatsin oma CV ja motivatsioonikirja ning sain teate, et mind oodatakse vestlusele. Kui olin umbes tund aega direktoriga vestelnud ja kooli peal tiiru teinud, tegi direktor mulle ettepaneku sõlmida tööleping. Mõtlesin mõne hetke ja olin nõus. Koolimajast väljudes oli mul hea meel, et ei pea enam töökuulutusi jälgima.”

Ajalooõpetaja Urmas Kaus:

“Kui asusin Saku kooli õpetajaks, pakuti ka siia elamisvõimalust. See saigi siis määravaks.”

Vene keele õpetaja Tatjana Nõomaa:

“Sest tahtsin valida väikest ja rahulikku kooli looduse rüpes. Mulle meeldib vaikus. Kool asub just metsa ääres ja kaugel suurest teest. Maja on ise ilus, puhas ja remonditud.”

Õpetaja Merilin Tatter:

“Väga keeruline on vastata. Lihtne vastus oleks, et juhtus nii. Tegelikult kui aus olla, siis kui ma II kursusel ülikoolis olin,  sõitsin ma rongiga korra Pärnusse ja mäletan, et kui rongi aknast nägin algkooli maja mõtlesin, et siin oleks hea töötada, Tallinnale lähedal ja mulle on alati maakoolid meelepärasemad olnud. Kui ülikooli diplom taskus oli, hoidsin Saku Gümnaasiumi tegemistel ikka silma peal, märkasin korra ajalooõpetaja kohale töökuulutust, kuid ei saanud kandideerida, kuna viibisin Prantsusmaal ja teadsin, et tagasi ma niipea ei tule. Kui avanes teine võimalus, siis kaalusin enne pikalt, kas olen ikka vestluse ajaks tagasi Eestis. Ka siis ei läinud asjad päris nii nagu oleksid võinud. Nüüd olen ma igatahes kohal. Ning tundub et oli õige otsus, kollektiiv on ääretult tore, õpilased meeldivad. Võrreldes õuduslugudega, mis ülikooli aegsed sõbrad oma koolidest räägivad leian ma, et mul on igati vedanud oma töökohaga.”

Tekst: Karin-Liis Tambaum

Lisa kommentaar

